Ga direct naar de inhoud.

  • Als uw vraag nú moet worden opgelost, zijn wij uw partner in crime.
  • Met onze citrus waslijn is uw citrusfruit in een handomdraai verkoopklaar.
  • Heeft u onverwachte wensen? Wij staan binnen één telefoontje voor u klaar.
  • Bij ons bureau is afspraak ook echt afspraak.

Tevredenheid medewerkers van een 8,2 naar een 8,6!

Vanwege het feit dat onze medewerkers de mogelijkheid krijgen om hun mening te geven en de (on)tevredenheid te laten blijken, zorgen wij voor een goede interactie en een luisterend oor. Dit heeft ons meer inzicht in de situatie gegeven en gezorgd dat de tevredenheid binnen een half jaar van een 8,2 naar een 8,6 is gestegen.

Tevredenheid van medewerkers zorgt voor positieve mond-tot-mondreclame en goede referenties. Daarnaast vinden wij het belangrijk dat onze medewerkers zich kunnen uiten en met een goed gevoel naar hun werk vertrekken.

In februari 2017 zijn wij gestart met het meten van de tevredenheid en hierbij is een gemiddeld cijfer van 8,2 naar voren gekomen! De resultaten zorgen voor betere inzichten in de medewerkers en dit hebben wij meegenomen in de vervolgfases. Het luisteren naar onze medewerkers heeft in de afgelopen zes maanden voor een stijging van de tevredenheid van een 8,2 naar een 8,6 gezorgd!

Zoals Piet al aangaf in het vorige nieuwsbericht, zorgen wij ervoor dat iedere werknemer zich welkom, thuis en een lid van de ‘familie’ voelt. Dit willen wij dan ook graag naar voren brengen aan de hand van de juiste interactie met medewerkers. Wij laten ze aan de hand van het onderzoek hun mening geven als het gaat om de werksfeer en kernwaarden van P. Looije Verpakkingen.

Op deze wijze kunnen zij antwoord geven op specifieke vragen rondom de werkwijze na drie, zes en negen maanden. Ook bij medewerkers die nieuw in dienst zijn of vertrekken, wordt de feedbacktool ingezet. Zo gaan we in op verschillende fases van het dienstverband. We weten waar we eventuele problemen kunnen aanpakken of juist tevreden kunnen zijn over de afgelopen fases.

Door te anticiperen op de situaties en de mening van de medewerker mee te nemen in het vervolgproces, is de tevredenheid gestegen naar een prachtig resultaat! Het meten van de tevredenheid blijft een continue proces en dit blijven wij dan ook testen voor in te toekomst. 

Terug