Ga direct naar de inhoud.

  • Wij zijn flexibel. Ook als uw vraag nú moet worden opgelost.
  • Met onze citrus waslijn is uw citrusfruit in een handomdraai verkoopklaar.
  • Heeft u onverwachte wensen? Wij staan binnen één telefoontje voor u klaar.
  • Bij ons bureau is afspraak ook echt afspraak.

Direct antwoord op al uw vragen

Één vraag, één klik, direct antwoord. U hoeft nooit meer te wachten op antwoord op uw specifieke vraag en u kunt nu nog eenvoudiger solliciteren. De ontwikkeling van de chatbot heeft voor veel efficiëntie gezorgd.

Looije Verpakkingen maakt gebruik van de Chatbot via Facebook Messenger, waarbij direct antwoord wordt gegeven op vragen die worden gesteld en waar gemakkelijk kan worden gesolliciteerd. Via de messenger knop kunt u op ‘bericht schrijven’ drukken en daarmee wordt de chat gestart. U kunt aangeven of u met een medewerker van Looije Verpakkingen wilt spreken of dat u een vraag wilt stellen aan de chatbot. Beide keuzes bieden veel voordelen. Wel zo gemakkelijk!


U heeft de mogelijkheid om via de chatbot uw cv te sturen of te solliciteren. Wij kiezen graag voor efficiëntie en goede service. Met de chatbot zijn wij dan ook 24/7 online om uw vragen te kunnen beantwoorden.


De chatbot leert beter te communiceren door ervaringen uit het verleden, zoals eerdere gesprekken. Daarbij wordt de chatbot niet alleen slimmer, maar begrijpt hij de vragen ook daadwerkelijk. Hoe meer mensen met het systeem werken, hoe slimmer hij wordt. Zo kan hij sneller antwoord geven op unieke vragen en hoeft u niet langer te wachten op dringende verzoeken. Zo krijgt u eerlijk antwoord op vragen die de nodige aandacht verdienen.


Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te zijn, hebben wij het gebruik van de Chatbot ingezet. Wilt u meer weten over de chatbot? Test hem uit en krijg antwoord op al uw vragen!

Let op! Chatbot zijn talenknobbel is nog klein. Hij spreekt alleen Pools. :)

Terug